Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Monday 25 March 2013

Herre kort

 
Har laget et enkelt herre kort, litt sånn vintage preget.
 Liker veldig godt vintage stilen og synes det er spennende og dra den over på herre kort.
Bilde er fra et utklipps ark og fikk litt den følelsen: En herre med hatt......

 
Her har jeg malt litt på blomstene med hobby maling for og få litt mere liv i dem.
 Vet ikke hvilket merke blomstene er, siden de er funnet i blomsterboksen til Kirsten Hyde
 Litt osteklut som er farget med Distress ink, en gammel bokside fra 1859
og billeten fra Tim Holtz gjør susen her synes jeg.

 
Dette er chipboard som jeg har  klina inn med Distress ink
og embosset endel ganger med clear embossing-type grov kornet.
 
 
 
 
Jeg deltar på disse utfordringene

6 comments:

  1. Stilig kort. Liker måten du har behandlet den nøkkelen - og det må jeg bare prøve. Tusen takk for inspirasjonen. Klem

    ReplyDelete
  2. Lekkert herrekort.Den nøkkelen var stilig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk Gry Anita :-)Så hyggelig og få kommentar av en så dyktig scrapper :-)

      Delete
  3. Beautiful creation. Thanks for joining us at Totally Gorjuss.
    hugs Anke

    ReplyDelete
  4. Stilig herrekort! Tøft med den store nøkkelen. Hos oss i TJSC er det desverre ikke lov å kombinere bidrag med andre utfordringer. Vi liker at bidragene er laget spesielt til oss. Håper du har tid og lyst til å la deg inspirere av en sang igjen før fristen går ut. Vi vil gjerne ha deg med!

    ReplyDelete