Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Wednesday 10 April 2013

Steam Punk kort

 
Her har jeg laget mitt første Steam Punk kort.
Dette ble laget på et kurs med Gry Anita på
 Blanda Drops treffet i Moss.
Bakgrunnen er laget med Yes Paste og
 sprayet med Glimmermist.
I 2 av hjørnene er det brukt Utee, farget med alkok blekk
 og brukt en ny silikon plate fra Tim Holtz.
 
 

 
Oppå den fargede Uteen så er det børstet med Perl
 og Inca Gold i forskjellige farger.

 
Kortet er pyntet med masse metall greier.
 
 
 
Jeg er med på disse utfordringene:
 
 
 
 

7 comments:

  1. Kjempekult! Tøft pyntet, øyet kommer virkelig i fokus

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    ReplyDelete
  2. This is a great steam punk card. Just amazing....

    Thank you for joining us at Crafty Catz this week. Good luck!

    Nick

    ReplyDelete
  3. Wow! Awesome Steampunk card, love it, thanks for joining us at Crafty Catz this week, Jac x

    ReplyDelete
  4. Great creation! Thank you so much for joining our last "Anything goes" Challenge over at Bearly Mine. Tune in our new Challenge again. We would love to see you again.

    Hugs, Natascha

    ReplyDelete
  5. Råstilig!!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem, Gry-Heidi

    ReplyDelete
  6. Tøft kort
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :o)

    ReplyDelete
  7. totally in love with this one !!!

    ReplyDelete