Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Thursday 13 March 2014

Graphic 45 tagger/ DT Scrapomania

 
 
Hei alle sammen.
 
I dag blogger jeg for Scrapomania.
 
Denne gangen har jeg lyst til og vise dere 2 Graphic 45 kort.
 Disse kortene er laget kun på rester av serien "A ladies Diary"
Det er helt utrolig hva man kan få til med restepapir og en haug av lyse bånd, distresse pulver, Distresse Stain, Distresse puter, kant skrape og litt stæsj fra Prima.

Mitt råd når det gjelder og lage reste kort er og samle alle restene fra et merke og sortere dette på serier igjen. Da får du virkelig oversikten over hva du har og hva som du behøver og supplere med. Noen ganger så kan man være heldig og komme over litt snadder på salg.
 
 
På dette kortet har jeg brukt et hvit "rose" bånd som jeg har farget med Distresse Stain. Den lille nøkkelen og blomsten er fra Prima. Alle kantene har jeg rufset opp og børstet med Walnut Stain. Nøkkelen er malt med Distresse Stain, Piched fence.

 
På baksiden av taggen så har jeg brukt Bazzil og stemplet. Swirlene er fra Prima.

 
På dette kortet har jeg brukt mye av de samme produktene som på forrige kort. Blad diesen er embosset med Stampendous nye pulver. Jeg har blitt litt hekta på dette nye produktet som kommer i flere forskjellige farger. Swirlen er en del av en stor swirle som jeg har klippet av det jeg trengte.

 
Jeg har brukt Bazzil på baksiden her også. Stemplet er fra Prima og har brukt VersaFine stempel pute. Dette er en kjempe flott pute og stemple med, den får frem utrolig bra detaljer fra stemplene. Denne er virkelig og anbefale.
 
Happy Scrapping
 
 
 
 


1 comment:

  1. Virkeli flott, jeg bare elsker dette papiret, synd de ikke lager det lengre

    ReplyDelete