Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Monday 24 March 2014

Luft ballong/ DT Scrapomania

 
 
Hei hei.
 
I dag blogger jeg for Scrapomania.
 
Som DT er jeg så heldig at det stadig detter litt snadder ned i postkassa her.
 
Denne gangen så ramla det inn Prima papirer fra den nye serien Cartographer
 og embossing pulver fra Stampendous.
 
 
 
Malen på dette kortet fant jeg hos Aspiring to Creativity.

 
Jeg har klippet ut ballonger fra et av Prima arkene og montert på 3D puter.Ballongene har jeg malt med Glimmer Glaze fra Tattered Angels, men man kan også male med Glimmer mist. Det blir litt blank og skinnende overflate på papiret av dette.

 
Eifel tårnet er en dies fra Tim Holtz som jeg har embosset med Stampendous pulveret.

 
Stempelet er fra bryllups platen som er Scrapomanias egen design serie.

 
Tannhjulene er metall pynt fra Prima.

 
Dette kortet er veldig lett og lage og er utrolig dekorativt på et gavebord.
 
Dette ble et langt blogg innlegg, men jeg håper dere følger med på resten også.
 
 
Jeg er blitt veldig fasinert av luftballonger, så jeg måtte bygge litt.
 
 
Ballongen har jeg klippet ut som et hjerte i Honey POP.
Får og holde ballongen oppe har jeg brukt litt tykk ståltråd og snurret mønster tape rundt.

 
Kurven har jeg laget på silhouette maskinen og flettet med mønster tape.

 
Som pynt har jeg brukt masse forskjellige blomster og chiffon bånd i mange farger og bredder.

 
Denne lille fugelen har jeg støpt selv, men Prima har masse lekre tilsvarende produkter.
 

 
Jeg er veldig glad i og bruke masse blomster og bånd på prosjektene mine. Hjertet har jeg støpt selv, men igjen, Prima har masse lekre saker dere kan bruke i stedet for.

 
Og mere blomster, kan aldri bli nok.
 
 
Håper dere ble inspirert av prosjektene mine.
Jeg setter veldig stor pris på kommentarer.
 
Jeg er med på disse utfordringene
 
 
 
 
 


7 comments:

  1. Fy flate så stiligt....klem

    ReplyDelete
  2. Wow stunning creation, thanks so much for sharing with us at crafts and me, hugs Liz xx

    ReplyDelete
  3. Just gorgeous, love your use of ribbons!

    Thank you for sharing with us at Natalie & Amy's this month, good luck!
    Hugs Shell xx

    ReplyDelete
  4. Kortet ditt ble utrolig flott. Digger det!
    Tror jeg må ha den Eifel tårn-sizzixen :-)
    Smil fra Ane Lene

    ReplyDelete
  5. What fabulous projects! Thank you for using a ribbon at Crafting by Designs this week! Mo xxx
    Why not link up at the Anything Goes challenge at Left of Center this month for a chance to lots of prizes from some amazing sponsors! http://leftofcenterchallenges.blogspot.co.uk/p/loc-1st-anniversary-challenge-starting.html

    ReplyDelete
  6. Great card - thanks for joining us at the Crafty Girls Challenge.

    Helen x

    ReplyDelete