Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Wednesday 27 August 2014

Sjokolade boks/ DT Scrappehjertet

Hei hei alle sammen.

I dag blogger jeg for Scrappehjertet.

Jeg har lyst til og vise dere en boks som jeg har dekorert.
Denne er fort gjort og lage og en flott venninne presang med litt sjokolade oppi.



Jeg har kledd boksen med Graphic 45 papirer, Couture serien. Arkene i denne serien innbyr til fussy cut. (klippe ut detaljer) Det gjør seg veldig og lime på detaljer fra arkene, 3D effekten blir utrolig flott på en enkel måte.


Stemplene er fra Kort og Godt. Jeg har brukt Spellbinders dies og stemplet med Memento på baksiden av et Bazzill ark. Grunnen til dette er at når det er skrift og små detaljer på stemplet så forsvinner mye av det og blir uklart når man bruker canvas siden.


Blomstene er fra Prima, Storyteller og Petaloo.


Blonden er limt på med dobbelsidig tape.
 Når jeg limer på blomster og stæsj så bruker jeg limpistol.



Håper dere har fått litt inspirasjon til og bruke G45 papirer.

Ønsker dere alle en kreativ dag.


Jeg deltar i disse utfordringene


9 comments:

  1. Helt utrolig nydelig Gunn Eiril og Petaloo blomstene er bare så fine sammen med G45 papirene :-) Helt sikkert godt det som er oppi og :-)

    ReplyDelete
  2. simply beautiful!!!
    Thanks for sharing this with us at Through The Craft Room Door. Please come play along with us again!
    Huggs
    Sandi

    ReplyDelete
  3. Beautfiul!!! Thank you so very much for joining our 'Metal Dies/Punches' Linky Party at PDE!!!! :)

    ReplyDelete
  4. Amazing. Thank you for Linking Up at PDE Linky Party.
    ~Janis
    Pause Dream Enjoy Page on Facebook

    ReplyDelete
  5. What a gorgeous gift box, love the colours and the beautiful flowers. Stunning....Thank you for joining us at Bearly-Mine and hoping you would like to join us again soon. Good luck in draw..Hugs Lozzy x DT

    ReplyDelete
  6. WOW this is so beautiful ...love the flowers and the colors Especially .. such a rocking project
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts Kids Projects

    ReplyDelete
  7. I love EVERYthing about this! It's fabulous!! Thanks for playing along with us at Top Tip Tuesday.

    ReplyDelete
  8. Dette var absolutt helt nydelig. Liker detaljene på esken og designet med alle blomstene og motivene. Tusen takk for at du deltok hos Top Tip Tuesday forrige runde og beklager at jeg er så seint ute med å kommentere hos deg. Håper likevel du blir med på vår nye utfordring som handler om å bruke kontorutstyr på prosjektet ditt :) Klem Bettina DT Medlem hos Top Tip Tuesday

    ReplyDelete
  9. Very pretty! Thanks for sharing this with us at Through The Craft Room Door. Please come play along with us again! (Hugs) Cara

    ReplyDelete