Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Wednesday 15 October 2014

Vinterlig gaveboks

I dag blogger jeg for Scrappehjertet

Det har kommet inn ganske mange forskjellige typer bokser i butikken
 og da ble jeg fristet til og lage noe ut av disse.


Boksen er grunnet med Martha Stewart sin nye akryl maling. Jeg har brukt en som heter pearl.
 Denne malingen er utrolig lett og jobbe med og det blir et flott resultat.


Sleden er dieset ut i Distressed Bazzill med en dies fra Marianne DesignTrærne er dieset ut i 250 gr hvit kartong og malt med den nye akryl malingen fra Martha Stewart og litt snømaling i ytterkant. Hjorten er fra Memory Box og jeg har malt denne med Martha Stewart malingen også.


Mønster arket er fra KaBoks. Jeg har distressed kantene med Cat eye i sølv.


Kirsebær blomstene er fra Papirdesign og børstet med litt hvit Gesso.
 Får og få sleden til og virke 3D så har jeg dieset ut 2 stk og montert dem 
sammen med 2 papirbiter, men man kan også bruke godt med 3D puter.


På lokket så har jeg brukt en perlestring og noen gamle perler.


Jeg har også brukt osteklut som jeg har sprayet med Distress reink blandet med vann.
Glimmer Glam er et produkt som jeg bruker mye og her har blomstene fått litt på seg.



13 comments:

  1. Dette fekk eg verkeleg vinterstemning av.
    Nydeleg pynta :) Fine fargar ♥

    ReplyDelete
  2. What a lovely idea thank you for sharing at ooh la la creations Sue DT xx

    ReplyDelete
  3. Such a beautiful project. Fabulous work. Thanks for playing with us at PTT!

    ReplyDelete
  4. OMG, what an utterly, utterly stunning creations, thank you for sharing with us at Ooh La La Creations, best of luck xxx

    ReplyDelete
  5. Fantastisk flott! Litt imponert, igjen :-)

    ReplyDelete
  6. Smukt arbejde....
    Tak fordi du deltager i udfordringen på Card and Scrap

    ReplyDelete
  7. Wonderful .Thank you for joining us at Aud Sentiments challenge good luck Ginny ♥

    ReplyDelete
  8. Beautiful project and love the fabulous die-cuts-thanks for joining us at CATW
    Carol Dt x

    ReplyDelete
  9. Gorgeous, Gunn-Eirill ! Incredible details. I'm so glad to see you playing along in our challenge this week at Through the Craft Room Door. Good luck and hope to see you again next week.
    NanaConnie DT

    ReplyDelete
  10. Beautiful Christmas make. Thanks formplaying at agoac

    ReplyDelete
  11. Stunning make xx thank you for joining our current challenge over at http://audsentimentschallengeblog.blogspot.co.uk/
    Sandie (Aud Sentiments DT)
    http://fairytaledaydream.blogspot.com/

    ReplyDelete