Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Monday 24 November 2014

Gaveboks/DT Scrappehjertet

Hei

I dag blogger jeg for Scrappehjertet.

Det har kommet inn masse nydelige bokser som er ment for og dekorere.


Denne hexagon boksen måler 5x9 cm.


Jeg har grunnet alle kantene med Martha Stewart akrylmaling med glossy lilla 
og børstet lett over dette med hvit pearl.


Jeg har brukt papirer fra KaBoks.
Så skjærte jeg til alle panelene, børstet med sølv Cat eye.


Pynten består av oste klut, div BlomsterTim Holtz dies og glidelås.

Snøkrystallen har fått et lag med Crackle Accents.
 Når dette har tørket så limer jeg snøstjernen og osteklut fast i boksen.
 Glidelåsen på rull klipper jeg ca 10 cm av, klipper vekk plasten, 
deler/spjærer glidelåsen og varmer opp med varmepistolen- da krøller den seg.
 Blomster og glidelås er limt på med limpistol.

Denne boksen er lett og lage og nydelig som gaveboks.


Gunn-Eirill


1 comment: