Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Tuesday 26 May 2015

Barnevogn med mal/ DT Scrappehjertet

I dag har jeg lyst til og vise dere en enkel måte og lage barnevogn på. 
Det er endel som har spurt etter dette på Scrappehjertet og nå kan dere stikke innom butikken og se.
Jeg har også laget mal til denne.


Denne barnevognen er laget med 12 sirkler og en remse med papir.


På dette prosjektet så har jeg brukt papirer fra Maja Design- Vintage baby.


Diesene er fra Spellbinders, ikke av helt ny dato egentlig.
 Dere kan bruke denne diesen HER i tilleg til en rund dies.


Alle blomstene er fra Wild Orchid Crafts (WOC)
Chipboardsen er fra Wycianka.


Jeg har også laget en gave boks som passer perfekt oppe i vognen.


 Alle kantene har jeg distresset med brunt for og få et litt gammelt utseende.

Jeg synes det er litt gøy og vise at man ikke må ha masse dyre maskiner og utstyr bestandig for og lage 3D ting. Så finn frem diesene deres og se hva dere kan lage ut fra det.


Her har jeg laget en bilde forklaring på hvordan jeg har laget denne vognen.



 Template


6 comments:

  1. Amazing card! Stunning. Thanks for playing with us at Craft Your Passion!
    Carolyn, DT

    ReplyDelete
  2. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Scrap, good luck!!! Amy DT

    ReplyDelete
  3. super project :) so sweet :) Thank you for joining in our anything goes challenge at Love To Scrap:)

    ReplyDelete
  4. This is a super gorgeous creation! Thanks for sharing with us at Craft Your Passion#263!

    ReplyDelete
  5. What a fabulous project! Thanks so much for participating in our Party Time Tuesday Anything Goes Challenge.

    ReplyDelete
  6. This is so amazing! What a beauty project! Love it so much Gunn-Eirill! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Have a nice day :)

    Fondly,
    Asmah
    TTCRD DT
    Qinaahana Arts and Crafts {My Blog}

    ReplyDelete