Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Friday 3 November 2017

Gratulerer med dagen

Hei alle sammen.

Nok et enkelt kort fra meg.

Grunnen til at jeg har laget mange enkle kort er:

1. Har 2 voksene unger som stadig kommer innom og skal ha kort på vei til en bursdag.
2. Jeg er veldig glemsk og trenger et kort om 5 minutter.
3. Dattera vår på 8 gidder ikke lage kort selv.
4. Venner som ringer og trenger et kort om 10 minutter.
5. Moren min glemmer og bestille kort av meg så hun kommer med gaver uten kort.
6. Jeg får brukt opp rester av gamle serier.


Papirene er fra Kaisercraft og målet på kortet er 10x15 cm.

2 comments:

  1. Hi. I am not able to translate your blog into English. It is not a choice in your translate sidebar. Can you tell me how to? I would love to read it.

    ReplyDelete